آپلود عکس
بایگانی مرداد ۱۳۹۹ :: دریافایل

دریافایل

دریافایل
دریافایل
کلمات کلیدی

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه سلطنتی دانمارک.

پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع اصفهان.

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلبproposition مدلسازی کالکتور خورشیدی

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر) .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند.

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

سنجش و درمان)

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

جزوه آموزشی سیم و کابل (آشنائی و طراحی بصورت کاملا تصویری ) .

بررسی جایگاه و نقش حقوق بشر دوستانه در اسلام و اسناد بین المللی .

تحقیق با موضوع XML چیست و چرا دارای اهمیت فراوان است؟ (بخش اول) .

افزایش قد برای هرسنی با حرکات ورزشی .

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان.

تربیت آگاه و بدون فریاد.

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی، 1975)
 

پرسشنامه استاندارد ابراز وجود (گمبریل و ریچی، 1975) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 7
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل
 

پرسشنامه استاندارد ابراز وجود (گمبریل و ریچی، 1975) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیح:

این پرسشنامه توسط گمبریل و ریچی (1975) ساخته شده است و دارای 40 سوال است. هر سوال بیان کننده یک موقعیت است که آزمودنی بایستی درجه نگرانی و احتمال پاسخ خود را در قبال هر سوال مشخص سازد. درجه ناراحتی ذهنی که به میزان و شدت اضطراب و ناراحتی آزمودنی در مواجهه با این موقعیت­ها اشاره دارد و نرخ بروز رفتار که به امکان بروز چنین رفتارهایی اشاره می کند. هر سوال دارای 5 گزینه می­ باشد که به ترتیب بصورت خیلی زیاد=5،زیاد=4، متوسط= 3، کم= 2، خیلی کم: 1 نمره گذاری می ­شود. پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریچی برخلاف سایر پرسشنامه ­های ابراز وجود برای افراد خاصی ساخته نشده است و سوالات آن محدوده وسیعی از موقعیت­های مختلف را در بر می ­گیرد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                                          40

تعداد مولفه :                                            مولفه ندارد

روایی و پایایی :                                         دارد

نحوه نمره گذاری و تفسیر:                            دارد

منبع :                                                     دارد

نوع فایل :                                               word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                                         7


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۱
مجید موسوی
تست هوش وکسلر بزرگسالان ( WAISR ) دکتر براهنی و همکاران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل zip
حجم فایل 15086 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

فروشنده فایل

کد کاربری 15739
 
 


این مقیاس که توسط وکسلر در سال 1940 تهیه شده و در سال 1955 مورد تجدید ‏نظر قرار گرفته است دارای دو حیطه کلامی‌ و غیرکلامی‌ است و دارای 11 خرده آزمون ‏است. مقیاس هوشی تجدید نظر شده وکسلر برای بزرگسالان در سال 1373 توسط ‏دکتر براهنی و همکاران هنجاریابی شده است.‏




 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۰
مجید موسوی
تحقیق آماده بررسی تئوری خطر در مسئولیت شامل 34 صفحه با رفرنس و منابع و فهرست کامل
دسته بندی فقه و علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 156 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
بررسی تئوری خطر در مسئولیت

فروشنده فایل

کد کاربری 7770
 
 

منابع مسئولیت

هنگامی که از منابع مسئولیت صحبت می کنیم در واقع می خواهیم عناوین مختلفی را که در قانون مدنی و قوانین دیگری به بحث ایجاد مسئولیت پرداخته اند معرفی می کنیم، مانند:

١- غصب و آنچه در حکم غصب است

٢- اتلاف

٣- تسبیب

۴- استیفاء

ارکان مسئولیت:

مطلب بعدی که در حقوق مدنی بدان خواهیم پرداخت بحث ارکان مسئولیت

است. در بررسی ارکان مسئولیت در واقع بدین مطلب توجه می کنیم که برای تحقق مسئولیت مدنی چه شرایطی بایستی موجود باشد.(کاتوزیان,1384)

مسئولیتهای خاص و مختلط:

آثار مسئولیت مدنی (نحوه جبران خسارت)

نکته: گاهی اوقات بحث از ضمان قهری مطرح می شود ضمان قهری، یعنی تعهد و الزامی که قهراً بوجود می آید، اما بحث جبران خسارت مطرح نیست مانند استیفاء از مال غیر.

رابطه میان ضمان قهری و مسئولیت مدنی:

رابطه میان ضمان قهری و مسئولیت مدنی عموم و خصوص من وجه است:

همه مسئولیتهای مدنی قهری نیستند در مقابل برخی ضمانهای قهری ناظر به مسئولیت مدنی است و برخی دیگری از ضمانهای قهری مسئولیت مدنی به دنبال ندارد.

در حقوق مدنی ۴ به بحثهای غصب و استیفاء نخواهیم پرداخت چون این مباحث را در حوزه مسئولیت مدنی نمی دانیم و در کتاب وقایع حقوق هم مبحث غصب و استیفاء چندان مفصل مورد توجه قرار نگرفته است.(همان)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۶
مجید موسوی
تحقیق با موضوع زمینه های ظهورهوش مصنوعی وسیستمهای خبره 170صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 712 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 170
تحقیق با موضوع زمینه های ظهور هوش مصنوعی و سیستمهای خبره

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
 
 

توضیحات:

تحقیق با موضوع زمینه های ظهورهوش مصنوعی وسیستمهای خبره

170صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

چکیده:

انسان هرزمانی که برای انجام کاری نیازبه یک یاترکیبی ازسه خصیصه سرعت،دقت وقدرت داشته به سمت تهیه،ساخت یا اختراع ماشینی رفته است.

اگراین تعریف رابپذیریم که ماشین ابزاری ساخته انسان جهت انجام کاریاکارهائیست ،کامپیوتر نیز یک ماشین است امابایک تفاوت اساسی وآن اینکه برخلاف اغلب ماشینها،کامپیوتربجای ماده بااطلاعات سروکاردارد.

کارباکامپبوتربااطلاعات چندجنبه دارد،اولا به عنوان یک ماشین محاسبه ،سریع ،دقیق وقوی میتواند اعمال ریاضی را درمورداعداد وارقام اعمال نماید.ثانیا بعنوان یک ماشین اطلاعاتی میتواندازهرابزار دیگری سریعتر ،دقیقتروقویتراطلاعات رقمی و حرفی راکسب ،ذخیره ،پردازش و منتقل نماید.ثالثا باتبدیل اصوات وتصاویر به کدهای رقمی توانسته بزرگترین انقلاب رادرارتیاطات باعث گردد.وبالاخره درحیطه ای که خاص انسان تصور میشد،یعنی (هوشمندی) واردعمل شده است.اگرچه تعریف دقیق هوش وهوشمندی ممکن نیست اما می توان زمینه هایی محدودتری را تعریف نمودمثل سیستمهای خبره ،منطق ،پردازش زبانهای طبیعی ،یادگیری،تشخیص الگوها،روباتیک و... همه این مقولات نو مربوط به دانش نوینی به نام(هوش مصنوعی ) میباشد،که در50 سال عمرخودیکی از مطرح ترین و انقلابی ترین موضوعات علمی بوده وبدون شک ژرفترین اثرات را برتمدن انسانی خواهد گذاشت.

دریک کلام اگرقرن آینده قرن اطلاعات وماشین آن کامپیوتر،باید دانش آن قرن را (هوش مصنوعی)دانست.

مقدمه

 

این نوشته درباره سیستم های مبتنی بر دانش یا سیستم های خبره است که تاکنون ایجاد شده اند . این قبیل سیستم ها زمینه اصلی بررسیشان مرهون رشته دیگری از مطالعات یعنی هوش مصنوعی می باشد. ایده های هوش مصنوعی به عنوان یک زمینه جدید برای بررسی و مطالعه در دهه 1940 شکوفا شد . بیش از 50 سال از موفقیت هایی که در زمینه هوش مصنوعی حاصل شده است می گذرد که در این مدت شکست هایی نیز تجربه شده است . این فصل با یک تاریخچه مختصر در مورد هوش مصنوعی و سیستم های مبتنی بر دانش شروع می شود به طوریکه خواننده بتواند درک درستی از مسائل این شاخه استدلالی از علم کامپیوتر بدست آورد.

مقدمات هوش مصنوعی

تحقیق در مورد هوش مصنوعی در دهه 1940 که مصادف با پدیدار شدن اولین نسل از کامپیوترها در مراکز تحقیقاتی بود شروع شد . اصول اولیه ماشین منطق که در ریاضیات پایه ریزی شده بودبا تلاش کرت گاول ، آلونز و چرچ آلن تورنیگ مهیا شد . همچنین وایت هدراسل در سال 1913 به تولید روشهای صوری در استدلال منطقی کمک شایانی کرد . تحقیق عمده همه این افراد روی موضوع حاسبهای احتمالی وپیشنهادی متمرکز می شد .

فهرست برخی ازمطالب:

 

چکیده ------------------------------------------------------------------ 1
فصل اول :زمینه های ظهور هوش مصنوعی وسیستمهای خبره
 مقدمه --------------------------------------------------------------- 3
 مقدمات هوش مصنوعی -------------------------------------------------- 4
 برنامه های هوش مصنوعی برای حل مسائل عمومی ------------------------------- 4
 پیدایش KBS -------------------------------------------------------- 4
فصل دوم : مفاهیم اساسی سیستم خبره
 مقدمه --------------------------------------------------------------- 7
 تعریف سیستم خبره ----------------------------------------------------- 9
 فواید استفاده از سیستم خبره ---------------------------------------------- 12
 سیستم های خبره به عنوان سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری ----------------------- 14
 ویژگیهای سیستم خبره ----

چکیده ------------------------------------------------------------------ 1
فصل اول :زمینه های ظهور هوش مصنوعی وسیستمهای خبره مقدمه --------------------------------------------------------------- 3 مقدمات هوش مصنوعی -------------------------------------------------- 4 برنامه های هوش مصنوعی برای حل مسائل عمومی ------------------------------- 4 پیدایش KBS -------------------------------------------------------- 4
فصل دوم : مفاهیم اساسی سیستم خبره مقدمه --------------------------------------------------------------- 7 تعریف سیستم خبره ----------------------------------------------------- 9 فواید استفاده از سیستم خبره ---------------------------------------------- 12 سیستم های خبره به عنوان سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری ----------------------- 14  ویژگیهای سیستم خبره ----

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۲
مجید موسوی
انزوا عزلت و تنهایی در دیوان شهریار
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 12296 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 163
انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
 
 

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار

چکیده:
سید محمدحسین بهجت تبریزی (زاده ۱۲۸۵ - درگذشته ۱۳۶۷) متخلص به شهریار (پیش از آن بهجت) شاعر ایرانی اهل آذربایجان بود که به زبان‌های ترکی آذربایجانی و فارسی شعر سروده است.[۱] وی در تبریز به‌دنیا آمد و بنا به وصیتش در مقبرةالشعرای همین شهر به خاک سپرده شد. ۲۷ شهریور را «روز شعر و ادب فارسی» نام‌گذاری کرده‌اند.وجه تسمیه این نام گذاری سالروز درگذشت شهریار شاعر شهیر کشورمان است.مهم‌ترین اثر استاد شهریار منظومه حیدربابایه سلام (سلام به حیدربابا) است که از شاهکارهای ادبیات ترکی آذربایجانی به‌شمار می‌رود و شاعر در آن از اصالت و زیبایی‌های روستا یاد کرده‌است. این مجموعه در میان اشعار مدرن قرار گرفته و به بیش از ۸۰ زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده است.[۲]
شهریار در سرودن انواع گونه‌های شعر فارسی -مانند قصیده، مثنوی، غزل، قطعه، رباعی و شعر نیمایی- نیز تبحر داشته‌است. اما بیشتر از دیگر گونه‌ها در غزل شهره بود و از جمله غزل‌های معروف او می‌توان به «علی ای همای رحمت» و «آمدی جانم به قربانت» اشاره کرد. شهریار نسبت به علی بن ابی‌طالب ارادتی ویژه داشت و همچنین شیفتگی بسیاری نسبت به حافظ داشته‌است.مجموعه تلویزیونی شهریار که به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۴ ساخته شده و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده‌است، در سال ۱۳۸۶ از طریق شبکه دوم سیما به نمایش درآمد [۳] که اعتراض دختر شهریار، «مریم بهجت‌تبریزی» به همراه داشت مبنی بر اینکه «نود درصد سریال شهریار ساختگی است»، اما پسر شهریار «هادی بهجت تبریزی» معتقد است: «این سریال در کلیات هیچ مشکلی نداشت و در جزئیات هم دست هنرمند باز است که تغییراتی را بوجود آورد تا مجموعه برای مخاطب جذابیت داشته باشد». [۴]
کلمات کلیدی:

دیوان شهریار

جایگاه تنهایی در عرفان

تنهایی و انزوا طلبی شهریار

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات
فصل دوم:نگاهی به زندگی شهریار
فصل سوم:دلایل و عوامل انزوا طلبی شهریار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۷
مجید موسوی
تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی 41صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

توضیحات:

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

41صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

انیمیشن سنّتی
طلیعة کمیک استریپ امروزی در یک نقاشی دیواری مصری در حدود 2000 سال قبل از میلاد مشاهده می شود. در صفحات پی در پی، آن نشان دهندة حرکت های دو کشتی گیر در حالتهای مختلف است. در یکی از مهمترین تصاویر لئوناردو داوینچی، نشان می دهد که بالها در موقعیتهای مختلف چگونه به نظر می رسند. فرشتگان جوتو، در حال حرکتهای مکرر خود، بنظر می رسد که دارند پرواز می کنند. ژاپنی ها از طومارها برای بیان داستانهای دنباله دار استفاده می کردند.
از زمانهای کهن، ابناء بشر برای دستیابی به مفهوم حرکت در هنر خود تلاش کرده اند. از گراز هشت پای غارهای آلتا میرا در اسپانیای شمالی گرفته تا نقاشی های کنار باقیمانده های فراعنة مرده، این میل برای ثبت حرکت، یک تم مشترک در سراسر بیشترین تلاشهای هنری بشر بوده است.
انیمیشن واقعی نمی تواند بدون یک درک ابتدایی از قواعد اساسی چشم انسان بدست آید: دوام تصویر. این در ابتدا در سال 1828 توسط پل روژة فرانسوی که توماتروپ را اختراع کرد نشان داده شد. آن یک دیسک بود با یک نوار یا میخ که به هر دو طرف آن وصل شده بود. یک طرف دیسک، یک پرنده را نشان می داد و طرف دیگر یک قفس خالی را. وقتی که دیسک چرخانده می‌شد، پرنده در قفس به نظر می رسید. این نشان داد که وقتی چشم در معرض یک سری تصاویر قرار می گیرد، تصویرها را حفظ می کند.
دو اختراع دیگر برای پیشرفت انیمیشن کمک کرد. فناکیسمتوسکوپ. که توسط ژوزف پلاتو در 1826 اختراع شد، یک کارت مدّور بود که دور لبه‌هایش شکافهایی داشت. بیننده کارت را بالای یک آیینه نگه داشته و با چرخش کارت از داخل شکافها نگاه می کرد. از طریق یک سری طراحی ها حول محیط پیرامون کارت، بیننده شاهد پیشروی تصاویر بود که منجر به یک شکل در حال حرکت می شد. تکنیک مشابهی در زئوتروپ بکار رفت. در 1860، پیر دوینی یک نوار کاغذی حاوی ترسیم هایی را در داخل یک استوانة طبل مانند جا سازی کرد. طبل در روی یک محور می چرخید و بیننده به داخل شیارهای بالای طبل خیره می شد. شکل های روی سطح داخلی بطور ناباورانه ای زنده می شدند و به طرز معجزه آوری بطور مداوم دور می زد.
ساخت پروژکتور و دوربین حرکتی توسط توماس ادیسون و سایرین باعث ایجاد نخستین ابزار حقیقی و عملی ساخت انیمیشن شد. حتی هنوز هم انیمیشن با ساده ترین وسایل ساخته می شد.

انیمیشن سنّتیطلیعة کمیک استریپ امروزی در یک نقاشی دیواری مصری در حدود 2000 سال قبل از میلاد مشاهده می شود. در صفحات پی در پی، آن نشان دهندة حرکت های دو کشتی گیر در حالتهای مختلف است. در یکی از مهمترین تصاویر لئوناردو داوینچی، نشان می دهد که بالها در موقعیتهای مختلف چگونه به نظر می رسند. فرشتگان جوتو، در حال حرکتهای مکرر خود، بنظر می رسد که دارند پرواز می کنند. ژاپنی ها از طومارها برای بیان داستانهای دنباله دار استفاده می کردند.از زمانهای کهن، ابناء بشر برای دستیابی به مفهوم حرکت در هنر خود تلاش کرده اند. از گراز هشت پای غارهای آلتا میرا در اسپانیای شمالی گرفته تا نقاشی های کنار باقیمانده های فراعنة مرده، این میل برای ثبت حرکت، یک تم مشترک در سراسر بیشترین تلاشهای هنری بشر بوده است.انیمیشن واقعی نمی تواند بدون یک درک ابتدایی از قواعد اساسی چشم انسان بدست آید: دوام تصویر. این در ابتدا در سال 1828 توسط پل روژة فرانسوی که توماتروپ را اختراع کرد نشان داده شد. آن یک دیسک بود با یک نوار یا میخ که به هر دو طرف آن وصل شده بود. یک طرف دیسک، یک پرنده را نشان می داد و طرف دیگر یک قفس خالی را. وقتی که دیسک چرخانده می‌شد، پرنده در قفس به نظر می رسید. این نشان داد که وقتی چشم در معرض یک سری تصاویر قرار می گیرد، تصویرها را حفظ می کند. دو اختراع دیگر برای پیشرفت انیمیشن کمک کرد. فناکیسمتوسکوپ. که توسط ژوزف پلاتو در 1826 اختراع شد، یک کارت مدّور بود که دور لبه‌هایش شکافهایی داشت. بیننده کارت را بالای یک آیینه نگه داشته و با چرخش کارت از داخل شکافها نگاه می کرد. از طریق یک سری طراحی ها حول محیط پیرامون کارت، بیننده شاهد پیشروی تصاویر بود که منجر به یک شکل در حال حرکت می شد. تکنیک مشابهی در زئوتروپ بکار رفت. در 1860، پیر دوینی یک نوار کاغذی حاوی ترسیم هایی را در داخل یک استوانة طبل مانند جا سازی کرد. طبل در روی یک محور می چرخید و بیننده به داخل شیارهای بالای طبل خیره می شد. شکل های روی سطح داخلی بطور ناباورانه ای زنده می شدند و به طرز معجزه آوری بطور مداوم دور می زد.ساخت پروژکتور و دوربین حرکتی توسط توماس ادیسون و سایرین باعث ایجاد نخستین ابزار حقیقی و عملی ساخت انیمیشن شد. حتی هنوز هم انیمیشن با ساده ترین وسایل ساخته می شد.

 

فهرست برخی ازمطالب:

Contents

انیمیشن سنّتی 1

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 5

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 15

حرکت با سکون آغاز می گردد 15

 

از چشم اندازهای کهن، جرقه ای رو به پیش.... 16

 

طلیعة انیمیشن مدرن در بطن L.A. ( لس آنجلس) نهفته است. 16

 

علاقه بیشتر شد…. 18

 

و تا پایان دهة 70…. 18

 

و سپس نقطة عطف دیگری پدیدار شد ـ داستانی دربارة یک ربات با نام موبیل سوت گاندام. 19

 

عصر طلایی انیمیشن: دهة 80…… 19

 

ظهور و سقوط OVA ….. 21

 

یا انیمیشن های ویدیویی اوریژینال 21

 

موج سوم و مفهوم آن برای انسانها 23

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 23

و اکنون چه؟…… 23

انیمیشن سه بعدی کامپیوتری 24

« تکنیکهای انیمیشن » 25

3)سازه های مفصل دار» 26

4)انیمیشن مرحله ای» 28

جلوه های ویژه 30

مقدمه ای بر انیمیشن کامپیوتری 33

انواع سیستمهای انیمیشن سازی 35

کنترل حرکت سطح پایین 38

ـ فریم برداری اصلی ـ 38

 

دانلود تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۵
مجید موسوی

پاورپوینت آشنایی با الگو برداری و مزایای آن
 

دانلود پاورپوینت آشنایی با الگو برداری و مزایای آن


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 38
حجم 2128 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

دانلود پاورپوینت آشنایی با الگو برداری و مزایای آن جهت رشته مدیریت در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

در جهان امروز در شرایط رقابتی بازارکیفیت محصول وبهره وری به عنوان دو عامل اساسی و مهم در حفظ و بقای موسسات حرف اول را زده و آنهایی که از بهره وری و کیفیت بالاتری برخوردار هستند در بازار حضور داشته و ماندگار خواهند ماند. از این رو اطلاع مداوم از وضعیت بازار کیفیت و کمیت محصولات رقبا و همچنین سیستمها و روشهای انجام کار آنها برای هر موسسه وشرکت رقیب ضروری می باشد.

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
مزایا
انواع الگوبرداری
الگوبرداری داخلی
الگوبرداری رقابتی
الگوبرداری فرآیندی
تشکیل تیم پروژه
آموزش اعضای تیم
فرایند الگو برداری
شناخت فرآیند
انواع فرایند های سازمان
ترسیم فرآیند
نمودار فرایند
اندازه گیری فرآیند
شناسایی فعالیت و شخص مورد الگوبرداری
انتخاب فرآیند برای الگوبرداری
چه کسی الگوبرداری کنیم
جمع آوری اطلاعات
منابع اطلاعاتی
تحلیل داده ها و شناسایی شکاف ها
شناسایی و تحلیل شکاف ها در عملکرد
بازنگری تحلیلی داده ها
شناسایی و تحلیل شکاف ها در عملکرد
اولویت بندی
اجرای تغییرات
بازنگری
به هنگام بودن
بسط الگوبرداری
سوالات فصل
دانشجویان

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۷
مجید موسوی
پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر

در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی اسکریپر در 25 اسلاید کاربردی و اجرایی همراه با نمودار و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است 1 مقدمه 2 عوامل موثر در انتخاب ماشین آلات و بازدهی آنها 3 تعاریف 4 انواع اسکریپر و مشخصات و تصاویر Image result for ‫اسکریپر‬‎ 5 سیکل کارکرد اسکریپر 6 روش کار و افزایش راندمان کار اسپیک

دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی  اسکریپر در 25 اسلاید کاربردی
عوامل موثر در انتخاب ماشین آلات و بازدهی آنها
انواع اسکریپر و مشخصات و تصاویر
سیکل کارکرد اسکریپر
روش کار و افزایش راندمان کار اسپیکر
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 12605 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر در 25 اسلاید کاربردی و اجرایی همراه با نمودار و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- مقدمه

2- عوامل موثر در انتخاب ماشین آلات و بازدهی آنها:

3- تعاریف

4- انواع اسکریپر و مشخصات و تصاویر

5- سیکل کارکرد اسکریپر

6- روش کار و افزایش راندمان کار اسپیکر

7- تناسب زمان بارگیری و شیب زمین

8- تسطیح به کمک فناوری لیزر

9- تصاویر اسکریپر لیزری

دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۷
مجید موسوی
تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

بازاریابی تک به تک
تحقیق بازاریابی تک به تک
دانلود تحقیق در مورد بازاریابی تک به تک
دانلود تحقیق بازاریابی تک به تک
مقاله در موردبازاریابی تک به تک
پاورپوینت بازاریابی تک به تک
پروژه بازاریابی تک به تک
تحقیق آماده در مورد بازاریابی تک به تک
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

توضیحات :

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری در 21 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

چکیده

در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این مقاله سعی شده به مفهوم رضایت مشتری و عوامل سازنده رضایت مشتری در سیستم بازاریابی تک تک و همچنین نمونه هایی واقعی از شرکتهایی که ایده بازاریابی تک تک در روابط بلند مدت با مشتری را در عمل به اجرا در آورده اند پرداخته شود .

 

مقدمه

هنر بازاریاب امروز "فروش یخچال به اسکیمو" نیست؛ بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود، همواره در کنار داشتن است. امروزه بسیاری از مفاهیم، تئوری‌ها و کلاً ادبیات مدیریت بر محور "مشتری" بازنگری و بازنویسی شده‌اند. "مشتری تاج سرماست!" دیگر یک شعار نیست بلکه مشتری، محور فعالیتهای سازمان‌ها قرار گرفته است. "کیفیت" که یک مفهوم و دغدغة دیرپای مدیریت است نیز امروزه در رابطه با رضایت مشتری تعریف شده و گفته می‌شود: "کیفیت یعنی جوابگویی به نیازهای مشتری." در شرایط رقابتی تمام دغدغه شرکتها آن است که نه تنها مشتریان جدید را جذب کنند، بلکه مشتریان قدیمی خود را نیز نگه دارند. شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که نگهداری مشتریان قدیمی برای شرکتها و مؤسسات بیش از جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. دلیل این نکته نیز خیلی ساده است: هزینه فروختن به مشتری قدیمی کمتر از هزینه تلاش برای جذب مشتری جدید است. لذا برای موفقیت در نظام بازاریابی تک تک نه تنها از بازاریابی و فروش بلکه از تولید، تکنولوژی اطلاعات و مدیریت توزیع نیز باید بهره برد.

 

رضایت مشتری چیست؟

رضایت احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد می‌شود. اگر کالا و خدمت دریافت شده از جانب مشتری، انتظارات او را برآورده سازد، در او احساس رضایت ایجاد می‌شود. در صورتی که سطح خدمت و کالا پایین تر از سطح انتظارات مشتری باشد، به نارضایتی‌اش منجر خواهد شد.

بازاریابی تک به تک چیست؟

بازاریابی تک به تک در یک جمله ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تک تک مشتریان است. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تک به تک در این است که در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت، سهم بازار (market share) محصول است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت، سهم از تعداد مشتری (customer share) است. بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیش‌تری برای محصولات خود پیدا کند، حال آنکه بازاریاب تک به تک در پی پیدا کردن محصولات بیشتر برای مشتریانش است. بازاریاب سنتی محصولاتش را مدیریت می‌کند و مدیرانش، مسئول میزان فروش فعلی محصولاتش هستند. در حالیکه بازاریاب تک به تک مشتریان را مدیریت می‌کند و مدیرانش مسئول پاسخگویی به رشد ارزش‌های مورد انتظار این مشتریان طی زمانی که شرکت فعالیت می‌کند می‌باشند.

مباحث سازمانی نیز در این بین اهمیت دارند. بازاریابی سنتی می‌تواند با کمترین ارتباط با سایر واحدهای سازمانی و عملیات غیر بازاری انجام شود. استخدام مدیر بازاریابی برای اجرای فعالیتهای تبلیغاتی، پیشبردی و فروش تولیدات از طریق فروشگاههای خرده‌فروش یا سایر کانالهای توزیع در بازاریابی سنتی مطرح است.

بازاریابی تک به تک در پی حمایت از مشتریان در طول زمان، مدیریت بر یکسری تعاملات با مشتریان و سنجش میزان خرید مشتری از محصولات گوناگون است با توجه به اینکه بازاریابی تک به تک دارای ماهیتی یکپارچه است لذا باید فرآیندهای درون سازمانی به گونه‌ای باشد که امکان برخورد ویژه و انفرادی با تک تک مشتریان را به کلیه واحدها، بخش‌ها و عملیات سازمان بدهد. به همین دلیل است که می‌گوییم برای داشتن بازاریابی تک به تک باید هر شرکت تبدیل به یک مؤسسه تک به تک شود. فرآیند اجرای برنامه بازاریابی تک به تک دارای چهار مرحله زیر است:

  1. مشتری خود را بشناسید: شما نمی‌توانید با کسی که نمی‌شناسید، ارتباط برقرار کنید. لذا شناخت فردی مشتریان حیاتی است. شناختی که به شما اجازه می‌دهد مشتری را با جزئیات کامل در تمام مکان‌ها، در بین تمام رسانه‌ها و در هر بخشی شناسایی کنید. اگر شرکتی نتواند حداقل مشخصه‌های مشتریان مهم را جمع‌آوری کند، نخواهد توانست برنامه‌های تک به تک را به اجر درآورد. به طور مثال برای یک خرده‌فروش لازم است برنامه‌ای تشویقی اجرا شود تا وی را وادار به خرید مستمر نماید. برای معاملات بین شرکتی ضروری است، اسامی و سمت‌های مدیران مؤثر در تصمیم‌گیری خرید فراگرفته شوند.
  2. مشتریان خود را متمایز کنید: مشتریان از دو نظر تفاوت دارند. اول از نظر ارزش‌ آنها نزد فروشنده و دوم از نظر تفاوت در نیازهایشان. پس از شناسایی مشتریان ضروری است که آنها را متمایز کنید. این تمایز به شما امکان می‌دهد تا انرژی خود را صرف مشتریان با ارزش‌تر کنید و رفتار سازمان خود را جهت جلب نظر و رفع نیازهای مشتریان خود بهتر صرف کنید. همانگونه که مشخص است ما در اینجا از یک نظام ارزیابی مشتریان بر مبنای سوددهی آنها و شاخص رده‌بندی مشتریان صحبت می‌کنیم. اما این نکته نیز قابل ذکر است که ما در اینجا مشتریان را بر مبنای نیازهای متفاوتشان گروه‌بندی کرده و بر مبنای همین تفاوتها نیز عمل می‌کنیم.

کانو، دانشمند ژاپنی انواع نیازهای مشتری را به شرح زیر توصیف می‌نماید:

  1. نیازهای پایه که اغلب ، مشتری آنها را اظهار نمی‌کند و توقع دارد که آن‌ها حتماً وجود داشته باشند و تأثیری در ایجاد رضایت نداشته، ولی نبودن آن‌ها نارضایتی شدیدی ایجاد می‌کند. بودن واکسن در یک مرکز بهداشتی درمانی یک نیاز پایه است.
  2. نیازهایی که مشتری آن‌ها را اظهار می‌کند و تأمین آن‌ها نسبت مستقیم با درجه رضایت مشتری خواهد داشت. معطل نبودن در زمان ارائه خدمت نیازی است که مشتری معمولاً اظهار می‌نماید.
  3. نیازهای خوشحال‌ کننده که مشتری انتظار آن را نداشته، ولی در صورت شناسایی آن‌ها و دادن پاسخ مناسب برای آنها رضایت شدیدی در مشتری ایجاد می‌گردد. همراهی نمودن مشتری به اتاق مربوطه از نیازهای خوشحال کننده محسوب می‌گردد.

کانو معتقد است که نیازهای خوشحال کننده توسط مشتری اظهار نمی‌شود و برای تولید کننده شناخته شده نیست و گوش دادن به صدای مشتری باعث شناختن آن‌ها می‌گردد.

  1. با مشتریان خود تعامل داشته باشید: برای اجرای برنامه تک به تک، باید کارآیی و اثر بخشی هزینه‌های ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشید. به عبارت دیگر نه تنها هزینه‌های ارتباطات خود را کاهش می‌دهید، بلکه از این طریق استفاده می‌کنید تا با تولید اطلاعات لازم روابط خود را با مشتری مستحکم‌تر و عمیق‌تر کنید.

شما می‌توانید با ارائه خدمات و مشاوره‌ها مشتریان خود را هدایت و راهنمایی کنید. چهار مدل مشاوره که پیشنهاد می‌شود به شرح ذیل است:

مدل پزشک: در این مدل که رویکرد متعارف و معمولی می‌باشد فرض می‌شود طرف مقابل نوعی بیماری دارد که باید درمان شود. مشاور در این مدل سعی می‌نماید که ماهیت بیماری را بفهمد و در جستجوی مغایرت‌ها از حالت نرمال باشد. در این مدل مشتری مانند بیماری رفتار می‌کند که توانمند نیست و در مقابل مشاور می‌تواند به واسطه داشتن بعضی دانش‌های تخصصی، درست و غلط را به روشنی تشخیص داده و مشتری را به سوی روشنی سوق دهد.

مدل کارآگاه: در این مدل فرض بر این است که چیز اشتباهی وجود دارد و نیازمند این است که افرادی این را پیدا کنند و بنابراین می‌توانند آن را تغییر داده و یا از بین ببرند. این مدل بر مبنای این رویکرد است که نشانه‌هایی در ارتباط با "قانون‌شکنی" وجود دارد که با یافتن آن، مشاور نظرات خود را در مورد جلوگیری از وقوع آنها اعلام می‌نماید و مسئله حل می‌شود. قوت این مدل در این است که روش سیستماتیک را در جمع‌آوری داده‌ها پیگیری می‌نماید.

 

فهرست مطالب :

چکیده

مقدمه

رضایت مشتری چیست؟

بازاریابی تک به تک چیست؟

تمرکز بر روی مشتری:

نتیجه‌گیری

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۰۵
مجید موسوی
پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی آموزشی و درسی، در قالب ppt و در 116 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، فصل اول برنامه ریزی آموزشی و درسی (مفاهیم و نظریات)، فصل دوم منابع اطلاعات برای برنامه ریزی درسی (مبانی برنامه ریزی درسی)، فصل سوم اطلاعات درباره جامعه ( مبانی جامعه شناختی برنامه ریزی درسی)، فصل چهارم مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی
تحقیق برنامه ریزی آموزشی و درسی
مقاله برنامه ریزی آموزشی و درسی
منابع اطلاعات برای برنامه ریزی درسی
 مبانی برنامه ریزی درسی
مبانی جامعه شناختی برنامه ریزی درسی
مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی
طرح ریزی برنامه های درسی
انواع طرح های برنامه درسی
ارزشیابی برنامه های درسی 
الگوهای ارزشیابی از برنامه درسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 484 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 116

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی آموزشی و درسی، در قالب ppt و در 116 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه  

معرفی و مسائل برنامه ریزی آموزشی و درسی

مسائل اساسی برنامه ریزی درسی

 

فصل اول: برنامه ریزی آموزشی و درسی (مفاهیم و نظریات)        

برنامه

برنامه ریزی به عنوان یک نظام (سیستم)

نظام های عقلانی

فنون برنامه ریزی آموزش و پرورش با نگرش مستقیمی

شیوه سیستمی در حل مساله

توصیف کنندۀ برنامه ریزی سیستمی

نظریه های مربوط به برنامه ریزی درسی

مراحل برنامه ریزی

نمودار تصوری مراحل برنامه ریزی درسی

انواع برنامه ریزی ( از نظر دامنه عمل )

تصمیم گیری در برنامه ریزی

کسانی که در برنامه ریزی درسی دخالت داده می شوند

 

فصل دوم: منابع اطلاعات برای برنامه ریزی درسی (مبانی برنامه ریزی درسی) 

منابع اطلاعات مورد لزوم برای برنامه ریزی درسی

منابع فرعی یا متمم

یادگیرندگان به عنوان منبع اصلی برای برنامه ریزان

اطلاعات کمّی درباره یادگیرندگان

الگوهای پیش بینی

حداقل اطلاعات لازم برای الگوی نسبت بازماندگی

روندیابی

اطلاعات کیفی دربارۀ یادگیرندگان

نیازهای یادگیرندگان و برنامه ریزی درسی

یادگیری و برنامه ریزی درسی

 

فصل سوم: اطلاعات درباره جامعه ( مبانی جامعه شناختی برنامه ریزی درسی) 

نقش وکارکردهای اجتماعی آموزش وپرورش

 

فصل چهارم: مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی 

ارتباط حوزه های فلسفه با آموزش وپرورش

متافیزیک وآموزش و پرورش

معرفت شناسی وآموزش و پرورش

ارزش شناسی وآموزش و پرورش

منطق و آموزش و پرورش

مکاتب فلسفی و آموزش و پرورش

ایده آلیسم ( Idealism )

مشخصات عمده برنامۀ ایده آلیسم

رئالیسم  Realism) )

پراگماتیسم ( Pragmatism )

 

فصل پنجم: اطلاعات درباره معرفت و دانش بشری 

 

فصل ششم: طرح ریزی برنامه های درسی 

فرایند برنامه ریزی درسی

حیطه برنامۀ درسی

اصول کلی انتخاب فرصت ها و فعالیت های یادگیری

 

فصل هفتم: انواع طرح های برنامه درسی 

طرح هایی که بر شایستگی های ویژه تاًکید می کنند

طرح هایی که بر فعالیت ها و مسائل اجتماعی تاًکید می کنند

طرح هایی که بر نیازها و علاقه های فردی تاًکید می کنند

طرح هایی که بر موضوعهای درسی تاًکید می کنند

معنا ومفهوم دیسیپلین ( معرفت سازمان یافته )

سازمان دادن محتوای برنامۀ درسی و یادگیری

سازمان دادن محتوا برای یادگیری تراکمی یا مداومت

چه کسانی باید در برنامه ریزی برای آموزش شرکت کننده ؟

انواع طرح های آموزشی

ویژگیهای یک طرح آموزشی

 

فصل هشتم: ارزشیابی برنامه های درسی ( الگوهای ارزشیابی از برنامه درسی)

ارزشیابی تکوینی

ارزشیابی  نهایی

الگوهای ارزشیابی از برنامۀ درسی

الگوی تایلر

فرآیند ارزشیابی

الگوی استیک

الگوی پیشنهادی سیلور و الکساندر

 

توضیحات: 

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " برنامه ریزی آموزشی و درسی "  می باشد که در حجم 116  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۴
مجید موسوی